Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльності.
Вантажиться...
Дата
Автори
Кукіна, Наталя Володимирівна
Савчук, Ярослава
Лялюк, Алла
Kukina, Natalia
Savchuk, Yaroslava
Lialiuk, Alla
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UKR: У статті досліджено вплив соціальних мереж на формування брендової лояльності.
З’ясовано, що персоналізований контент, відео, користувацький контент і соціальна відповідальність сприяють зміцненню емоційного зв’язку між брендом і споживачем.
Запропоновані рекомендації передбачають використання штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових кампаній та адаптацію стратегій для різних вікових груп. Висновки статті підкреслюють необхідність розробки нових підходів до управління лояльністю в умовах швидкозмінного цифрового середовища./////////////////////// ENG :This article examines the impact of social media on brand loyalty formation. The authors found that personalized content, video, user-generated content, and social responsibility signifi- cantly strengthen the emotional connection between a brand and its consumers. The recommenda- tions include leveraging artificial intelligence to enhance the effectiveness of marketing campaigns and adapting strategies for different age groups. The conclusions emphasize the need to develop new approaches to loyalty management in the rapidly changing digital environment.
Опис
Бібліографічний опис
Кукіна Н. В., Савчук Я. О., Лялюк А. М. Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльності. Актуальні проблеми економіки, 2024, № 8 (278). С. 116-128.Бібліогр. 15 джерел