Маркетинг території як засіб розвитку Запорізької області
Вантажиться...
Дата
Автори
Лавріненко, Сергій
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
UA: Розвиток маркетингу територій – це ефективний інструмент підвищення результативності територіального управління, що спрямований на: задоволення потреб внутрішніх і зовнішніх суб’єктів території в суспільних благах, послугах та ідеях; підвищення привабливості території для проживання, відвідування, ведення бізнесу та інвестицій; збереження існуючих та створення нових конкурентних переваг території; досягнення цілей сталого розвитку територіальних систем; розвиток партнерства та гармонізацію інтересів учасників соціально- економічних відносин.
Під маркетинговою політикою привабливості розуміється перспективний напрям дій території та наявність у неї систематичної стратегії використання маркетингових інструментів стосовно всіх суб'єктів території. Впровадження такої політики забезпечує стале соціально-економічне зростання та підвищує туристичну й інвестиційну привабливість території.
Опис
Бібліографічний опис
Лавріненко С., Кукіна Н. В. Маркетинг території як засіб розвитку Запорізької області. Форсайт розбудови України: економіко-правовий та управлінський виміри : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 30 травня 2024 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 92-95.