Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17959
Title: Маркетинг території як засіб розвитку Запорізької області
Authors: Лавріненко, Сергій
Scientific director: Кукіна, Наталя Володимирівна
Kukina, Natalia
Keywords: застосування цілей та принципів маркетингу;управління територіями;реалізація державної політики;досягнення збалансованого розвитку регіонів;маркетинг територій;формування стратегії розвитку регіону
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : 2024
Citation: Лавріненко С., Кукіна Н. В. Маркетинг території як засіб розвитку Запорізької області. Форсайт розбудови України: економіко-правовий та управлінський виміри : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 травня 2024 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 92-95.
Abstract: UA: Розвиток маркетингу територій – це ефективний інструмент підвищення результативності територіального управління, що спрямований на: задоволення потреб внутрішніх і зовнішніх суб’єктів території в суспільних благах, послугах та ідеях; підвищення привабливості території для проживання, відвідування, ведення бізнесу та інвестицій; збереження існуючих та створення нових конкурентних переваг території; досягнення цілей сталого розвитку територіальних систем; розвиток партнерства та гармонізацію інтересів учасників соціально- економічних відносин. Під маркетинговою політикою привабливості розуміється перспективний напрям дій території та наявність у неї систематичної стратегії використання маркетингових інструментів стосовно всіх суб'єктів території. Впровадження такої політики забезпечує стале соціально-економічне зростання та підвищує туристичну й інвестиційну привабливість території.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17959
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forsayt_ confer_ 2024_92-95.pdf454.82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.