Поєднання функцій маркетингу та контролінгу на підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Хамідуллін, Владислав
Шульдінгер, Дмитро
Мокієнко, Олена

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UA: Маркетинг підприємства являє собою потужний механізм створення обгрунтованих управлінських рішень. Інформативна база, яку він надає, створює підстави для здійснення найризиковіших проектів розвитку, тому питання поєднання функцій маркетингу та новітніх комплексних засобів створення масиву інформації є актуальним завданням. Загальновідомо, що маркетингова діяльність підприємства - це комплекс стратегічних та тактичних заходів, спрямованих на задоволення потреб споживачів через ефективне управління продуктами, цінами, просуванням та розподілом (4P маркетингу: product, price, promotion, place).

Опис

Бібліографічний опис

Хамідуллін В., Шульдінгер Д., Мокієнко О., Нехай В. В. Поєднання функцій маркетингу та контролінгу на підприємствах. Форсайт розбудови України: економіко-правовий та управлінський виміри : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 травня 2024 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 58-62.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By