Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17952
Title: Поєднання функцій маркетингу та контролінгу на підприємствах
Authors: Хамідуллін, Владислав
Шульдінгер, Дмитро
Мокієнко, Олена
Scientific director: Нехай, Вікторія Василівна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: маркетингова діяльність підприємства;контролінг підприємства;поєднання функцій маркетингу та контролінгу;ефективність маркетингових стратегій;конкурентоспроможність на ринку
Issue Date: 2024
Citation: Хамідуллін В., Шульдінгер Д., Мокієнко О., Нехай В. В. Поєднання функцій маркетингу та контролінгу на підприємствах. Форсайт розбудови України: економіко-правовий та управлінський виміри : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 травня 2024 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 58-62.
Abstract: UA: Маркетинг підприємства являє собою потужний механізм створення обгрунтованих управлінських рішень. Інформативна база, яку він надає, створює підстави для здійснення найризиковіших проектів розвитку, тому питання поєднання функцій маркетингу та новітніх комплексних засобів створення масиву інформації є актуальним завданням. Загальновідомо, що маркетингова діяльність підприємства - це комплекс стратегічних та тактичних заходів, спрямованих на задоволення потреб споживачів через ефективне управління продуктами, цінами, просуванням та розподілом (4P маркетингу: product, price, promotion, place).
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17952
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forsayt_ confer_ 2024_58-62.pdf521.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.