Штучний інтелект в освіті: свідомий вибір
Вантажиться...
Дата
Автори
Шарова, Тетяна Михайлівна
Ломейко, Олександр Петрович
Шаров, Сергій Володимирович
Sharova, Tetiana
Lomeiko, Oleksandr
Sharov, Serhii
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
UA: У науковому дослідженні відтворено вплив технологій
штучного інтелекту на сучасний освітній процес. Проаналізовано переваги
та виклики використання штучного інтелекту в освіті, висвітлено
різноманітні аспекти його застосування, такі як індивідуалізація
навчання, автоматизація рутинних завдань, аналітика даних для
покращення результатів та ін. Стаття підкреслює важливість
збалансованого підходу до використання штучного інтелекту, враховуючи
як його переваги, так і можливі негативні наслідки, такі як нерівність
доступу до технологій, втрата людського контакту та етичні питання.
Зазначено необхідність подальших досліджень та розвитку в цій сфері для
ефективного використання штучного для покращення освітнього процесу. EN: The scientific research depicts the impact of artificial
intelligence technologies on the modern educational process. It analyzes the
advantages and challenges of using artificial intelligence in education,
highlighting various aspects of its application such as personalized learning,
automation of routine tasks, data analytics for improvement of outcomes, etc. The article emphasizes the importance of a balanced approach to the utilization of
artificial intelligence, taking into account both its benefits and potential negative
consequences, such as inequality of access to technologies, loss of human
interaction, and ethical issues. The necessity for further research and
development in this field is noted for the effective utilization of artificial
intelligence to enhance the educational process.
Опис
Бібліографічний опис
Шарова Т. М., Ломейко О. П., Шаров С. В. Штучний інтелект в освіті: свідомий вибір. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 390-408.