Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17856
Title: | Стратегії відповідального застосування штучного інтелекту у вищій освіті |
Other Titles: | Strategies for responsible implementation of artificial intelligence in higher education |
Authors: | Супрун, Олена Миколаївна Симоненко, Світлана Вікторівна Suprun, Olena Symonenko, Svitlana |
Keywords: | вища освіта;інноваційні технології;цифрова трансформація;навчальний процес;інтеграція штучного інтелекту;персоналізоване навчання;етичне використання;академічна доброчесність;higher education;innovative technologies;digital transformation;learning process;AI integration;personalized learning;ethical use;academic integrity |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Запоріжжя : 2024 |
Citation: | Супрун О. М., Симоненко С. В. Стратегії відповідального застосування штучного інтелекту у вищій освіті. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 358-366. |
Abstract: | UA: У статті розглядаються потенціал та ризики використання штучного інтелекту (ШІ) в академічному середовищі. Автори аналізують, яким чином ШІ може трансформувати освітній процес, зокрема через персоналізацію навчання та оптимізацію адміністративних процесів. Автори наголошують на значенні відповідального застосування ШІ задля забезпечення етичного використання даних та уникнення негативних наслідків. Особлива увага приділяється можливостям ШІ у покращенні дослідницької роботи та його ролі у вирішенні рутинних завдань, що може сприяти підвищенню ефективності та продуктивності в закладах вищої освіти. Автори пропонують ефективні стратегії подолання етичних викликів, пов’язаних з інтеграцією ШІ в освітній процес. EN: The article discusses the potential and risks of using artificial intelligence (AI) in the academic environment. The authors analyze how AI can transform the educational process, in particular through the personalization of learning and the optimization of administrative processes. The authors emphasize the importance of responsible AI implementation to ensure the ethical data use and avoid negative consequences. Particular attention is paid to the possibilities of AI in improving research work and its role in solving routine tasks, which can contribute to increasing efficiency and productivity in higher education institutions. The authors propose effective strategies for overcoming the ethical challenges associated with the integration of AI in the educational process. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17856 |
UDC: | 378.147:004.8 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tdatu-2024-27_358-366.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.