Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17851
Title: Формування творчих здібностей здобувача-енергетика як суб’єкта виробничого процесу
Other Titles: Formation of creative abilities of the applicant-power engineer as a subject of the production process
Authors: Попова, Ірина Олексіївна
Квітка, Сергій Олексійович
Чаусов, Сергій Володимирович
Popova, Iryna
Kvitka, Serhii
Chausov, Serhii
Keywords: здібність;навчально-творча діяльність;система керування;творчій підхід;педагогічний вплив;ability;educational and creative activity;management system;creative approach;pedagogical influence
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : 2024
Citation: Попова І. О., Квітка С. О., Чаусов С. В. Формування творчих здібностей здобувача-енергетика як суб’єкта виробничого процесу. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 313-323.
Abstract: UA: У статті представлені концептуальні основи формування творчих здібностей здобувачів-енергетиків, поетапного отримання та удосконалення ними творчого досвіду, представлена система керування науково-творчою діяльністю здобувачів та показаний вплив викладача на розвиток творчої здібності особистості. EN: The article presents the conceptual foundations of the formation of creative abilities of applicants-Power Engineers, step-by-step acquisition and improvement of their creative experience, presents a system for managing scientific and creative activities of applicants and shows the influence of the teacher on the development of the creative ability of the individual.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17851
UDC: 378.147.227
Appears in Collections:кафедра Електротехніка і електромеханіка ім. проф. В.В. Овчарова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_313-323.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.