Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17848
Title: Формування методологічного підходу до відтворення інтелектуального капіталу
Other Titles: Formation of a methodological approach to the reproduction of intellectual capital
Authors: Ортіна, Ганна Володимирівна
Нехай, Вікторія Василівна
Плотніченко, Світлана Романівна
Агєєва, Ірина Вікторівна
Вороніна, Юлія Євгенівна
Ortina, Ganna
Nekhai, Victoria
Plotnichenko, Svitlana
Аhieieva, Iryna
Voronina, Yuliia
Keywords: вища освіта;європейські країни;інтелектуальний капітал;сектор управління;higher education;European countries;intellectual capital;management sector
Issue Date: 2024
Publisher: Запоріжжя : 2024
Citation: Ортіна Г. В., Нехай В. В., Агєєва І. В., Плотніченко С. Р., Вороніна Ю. Є. Формування методологічного підходу до відтворення інтелектуального капіталу. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 287-293.
Abstract: UA: Формування методологічного підходу до відтворення інтелектуального капіталу в секторі управління вищою освітою на засадах синергетичної парадигми сучасної науки, підкріплюючи пізнавальний потенціал базового системного підходу ресурсами досліджень, спрямованих на вивчення феноменів освітніх послуг. EN: Formation of a methodological approach to the reproduction of intellectual capital in the sector of higher education management on the basis of the synergetic paradigm of modern science, reinforcing the cognitive potential of the basic system approach with research resources aimed at studying the phenomena of educational services.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17848
UDC: [378:005.336.4](4/8)
Appears in Collections:Кафедра Менеджменту та публічного адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_287-293.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.