Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальов, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorСамойчук, Кирило Олегович-
dc.contributor.authorГулевський, Вадим Борисович-
dc.contributor.authorПлахотник, І. Г.-
dc.contributor.authorKovalyov, Oleksandr-
dc.contributor.authorSamoichuk, Kyryl-
dc.contributor.authorHulevskyi, Vadym-
dc.contributor.authorPlachotnik, I.-
dc.date.accessioned2024-08-12T13:34:08Z-
dc.date.available2024-08-12T13:34:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКовальов О. О., Самойчук К. О., Гулевський В. Б., Плахотник І. Г. Підвищення якості знань при стимулюванні творчої активності здобувачів. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 178-185.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17836-
dc.description.abstractUA: Стаття присвячена розгляду механізмів стимулювання творчої активності здобувачів вищої освіти при проходженні навчальної практики «Вступ до фаху». Розглянуто погляди науковців на різні концепції спонукання здобувачів до наукової творчості. Запропоновано поєднання принципів індивідуалізації, диференціації, цікавості навчання для здобувачів із стимулюванням їх до розвитку навичок науковця. Запропоновано систему заохочення здобувачів до формування наукового підходу, розвитку критичного мислення, усунення «кліповості мислення». EN: The article is devoted to the consideration of the mechanisms of stimulating the creative activity of students of higher education during the educational practice «Introduction to the profession». The views of scientists on various concepts of motivating applicants to scientific creativity are considered. A combination of the principles of individualization, differentiation, and the interest of learning for students with stimulating them to develop the skills of a scientist is proposed. A system is proposed to encourage applicants to develop a scientific approach, develop critical thinking, and eliminate "clip thinking".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectпроблемаuk
dc.subjectактуальністьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectтези доповідейuk
dc.subjectпрезентаціяuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectproblemuk
dc.subjectrelevanceuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectabilityuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjecttheses of reportsuk
dc.subjectpresentationuk
dc.titleПідвищення якості знань при стимулюванні творчої активності здобувачівuk
dc.title.alternativeImproving the quality of knowledge by stimulate students’ creative activityuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc[378:37.036.5]+[37.016:62]uk
Appears in Collections:кафедра Обладнання переробних і харчових виробництв ім. професора Ф.Ю. Ялпачика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_178-185.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.