Підвищення якості знань при стимулюванні творчої активності здобувачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ковальов, Олександр Олександрович
Самойчук, Кирило Олегович
Гулевський, Вадим Борисович
Плахотник, І. Г.
Kovalyov, Oleksandr
Samoichuk, Kyryl
Hulevskyi, Vadym
Plachotnik, I.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : 2024

Анотація

UA: Стаття присвячена розгляду механізмів стимулювання творчої активності здобувачів вищої освіти при проходженні навчальної практики «Вступ до фаху». Розглянуто погляди науковців на різні концепції спонукання здобувачів до наукової творчості. Запропоновано поєднання принципів індивідуалізації, диференціації, цікавості навчання для здобувачів із стимулюванням їх до розвитку навичок науковця. Запропоновано систему заохочення здобувачів до формування наукового підходу, розвитку критичного мислення, усунення «кліповості мислення». EN: The article is devoted to the consideration of the mechanisms of stimulating the creative activity of students of higher education during the educational practice «Introduction to the profession». The views of scientists on various concepts of motivating applicants to scientific creativity are considered. A combination of the principles of individualization, differentiation, and the interest of learning for students with stimulating them to develop the skills of a scientist is proposed. A system is proposed to encourage applicants to develop a scientific approach, develop critical thinking, and eliminate "clip thinking".

Опис

Бібліографічний опис

Ковальов О. О., Самойчук К. О., Гулевський В. Б., Плахотник І. Г. Підвищення якості знань при стимулюванні творчої активності здобувачів. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 178-185.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By