Підвищення якості знань при стимулюванні творчої активності здобувачів
Вантажиться...
Дата
Автори
Ковальов, Олександр Олександрович
Самойчук, Кирило Олегович
Гулевський, Вадим Борисович
Плахотник, І. Г.
Kovalyov, Oleksandr
Samoichuk, Kyryl
Hulevskyi, Vadym
Plachotnik, I.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2024
Анотація
UA: Стаття присвячена розгляду механізмів стимулювання
творчої активності здобувачів вищої освіти при проходженні навчальної
практики «Вступ до фаху». Розглянуто погляди науковців на різні концепції
спонукання здобувачів до наукової творчості. Запропоновано поєднання
принципів індивідуалізації, диференціації, цікавості навчання для
здобувачів із стимулюванням їх до розвитку навичок науковця.
Запропоновано систему заохочення здобувачів до формування наукового
підходу, розвитку критичного мислення, усунення «кліповості мислення». EN: The article is devoted to the consideration of the mechanisms of
stimulating the creative activity of students of higher education during the
educational practice «Introduction to the profession». The views of scientists on
various concepts of motivating applicants to scientific creativity are considered.
A combination of the principles of individualization, differentiation, and the
interest of learning for students with stimulating them to develop the skills of a
scientist is proposed. A system is proposed to encourage applicants to develop a
scientific approach, develop critical thinking, and eliminate "clip thinking".
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ковальов О. О., Самойчук К. О., Гулевський В. Б., Плахотник І. Г. Підвищення якості знань при стимулюванні творчої активності здобувачів. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 178-185.