Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17822
Title: | Формування світогляду фахівця-агронома за викладання навчальних дисциплін «Еколого-біологічне рослинництво» і «Органічне садівництво» |
Other Titles: | Formation of the outlook of an agronomist for teaching the curriculum disciplines «Ecological and Biological Crop» and «Organic Gardening» |
Authors: | Герасько, Тетяна Володимирівна Gerasko, Tetiana |
Keywords: | екологічне мислення;світоглядний підхід;особистісно-орієнтоване навчання;природне землеробство;ecological thinking;worldview approach;personality-oriented learning;natural farming |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Запоріжжя : 2024 |
Citation: | Герасько Т. В. Формування світогляду фахівця-агронома за викладання навчальних дисциплін «Еколого-біологічне рослинництво» і «Органічне садівництво». Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 74-79. |
Abstract: | UA: У статті обґрунтовується доцільність особистісно- орієнтованого, світоглядного підходу до викладання навчальних дисциплін «Еколого-біологічне рослинництво» і «Органічне садівництво» з метою формування екологічного мислення майбутніх фахівців-агрономів. EN: The article substantiates the expediency of a personalityoriented, worldview approach to teaching the educational disciplines «Ecological-biological crop» and «Organic gardening» with the aim of forming the ecological thinking of future agronomists. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17822 |
UDC: | 37.016:[502/504+634+631.9] |
Appears in Collections: | Кафедра Рослинництва та садівництва ім. професора В.В. Калитки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tdatu-2024-27_74-79.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.