Аналіз структури галузі виробництва соків в Україні
Вантажиться...
Дата
Автори
Безь, І. М.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2024
Анотація
UA: Для конкуренції в Україні виробники соків переважно використовували демпінг
(виробництво дешевого соку та зниження цін). З покращенням макроекономічних умов та
зростанням купівельної спроможності населення почали використовувати інші маркетингові
інструменти, такі як створення сильних брендів, як потужних чинників, що можуть
забезпечити лояльність споживачів. Однак, щоб перетворити торгову марку на справжній бренд, який стає збірним образом, портретом компанії та напою, а також додатковою
цінністю для споживачів, потрібен час. Є лідери сокового ринку, які стверджують, що
торгова марка може стати брендом. П'ять найбільших компаній контролюють понад 80 відсотків ринку соків, а SunDora
займає 45 відсотків. Ця потужна компанія є лідером в асортиментній структурі соків. За
експертними оцінками, частка компанії у виробництві томатного соку І сорту становить
34,6%. Одеська компанія "К3" виробляє 18,0%, "Вітмарк Україна" - 15,7%, "Чумак" - 9,1%.
Частка інших компаній у виробництві томатного соку в пляшках становить 31,7%.
Виноградний сік в основному виробляється компанією "Сандора". Частка малих та середніх
виробників у цьому секторі на ринку соків в Україні становить 10% від обсягу сектору. У
секторі персикового соку частки компаній "Вітмарк-Україна" та "Сандора" становлять 55%
та 34% відповідно. У секторі вишневого соку лідером є компанія "Сандора", яка виробляє
51% продукції в секторі. Провідними виробниками яблучного соку є "Вінніфрут" (30,3%),
"Сандора" (25%) та "Вітмарк-Україна" (9-10%).
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Безь І. М., Загорко Н. П. Аналіз структури галузі виробництва соків в Україні. ХІ Всеукраїнська науково-технічна конференція здобувачів вищої освіти ТДАТУ. Факультет агротехнологій та екології : матеріали ХІ Всеукраїнської науково-технічної конференції (Запоріжжя, 19-23 лютого 2024 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. С. 10-13.