Поведінка споживачів на ринку борошна в країнах Європейського Союзу.
Вантажиться...
Дата
Автори
Легеза, Дар'я Георгіївна
Сокіл, Яна Сергіївна
Куліш, Тетяна Володимирівна
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UKR: В умовах глобалізації ринку та європейської інтеграції України для вітчизняних підприємств
актуальними стають питання виходу на європейський ринок з продукцією, що має додану
вартість. Невизначеність із культурою споживання в країнах ЄС, особливостями роботи
оптової та роздрібної торгівлі, існуюча конкуренція з китайськими виробниками ускладнює вихід
на ринок та завоювання певної ніші. Сільськогосподарські та харчові підприємства, крім того,
стикаються з проблемами сертифікації продукції та дотримання вимог європейських харчових
стандартів. У той же час висока ціна на кінцевий продукт та великий споживчий ринок є
позитивними передумовами розширення ринків збуту для вітчизняних підприємств. Стаття
надає аналіз моделі поведінки споживачів борошна на ринках Великої Британії, Нідерландів та
Польщі. Аналіз проводився на основі показників торгового балансу, вартості імпорту, ціни
імпорту, а також частки імпорту окремих країн. Стаття розкриває особливості ринку кожної
із названих країн: особливості функціонування ринку борошна та споживчі переваги на ринку.
Відповідно до проведених досліджень, Велика Британія має високу ціну порівняно з іншими
країнами (0,74 $/кг) та високий експортний потенціал до 2027 року (393,2 млн $). Споживачі
Великої Британії шукають різноманітний асортимент борошна, який можна використовувати
окремо для хлібобулочних виробів, піци, макаронів, тортів. Ринок борошна в Нідерландах
становить 4,8 % світового імпорту, має негативний торговий баланс (101,6 млн $), а експортний
потенціал до 2027 року 917,9 млн $. У Нідерландах 77 % випічки виробляється як полуфабрикат,
а на виробництві використовується шокове заморожування. Польща має високий ріст
імпорту (61 %) та високу ціну імпорту (0,62 $/кг). Польські споживачі віддають перевагу
органічній та безглютеновій продукції. |||||||||||||||| ENG: In the context of globalization and Ukraine’s European integration, the issue of entering the European market with value added products becomes relevant for domestic enterprises. Uncertainty about consumption culture in EU countries, the
peculiarities of wholesale and retail trade, and existing competition with Chinese manufacturers complicate market entry and
the conquest of a certain niche. Agricultural and food enterprises also face problems with product certification and compliance
with European food standards. At the same time, the high price of the final product and a large consumer market are positive
conditions for expanding sales markets for domestic enterprises. This article presents an analysis of consumer behavior models
for flour markets in the United Kingdom, Netherlands, and Poland. The analysis was based on trade balance indicators, import
value, import prices, as well as the share of imports from individual countries. The article reveals the market characteristics of
each of the mentioned countries: the peculiarities of flour market functioning and consumer preferences in the market.
According to the conducted research, the United Kingdom has a high price compared to other countries ($0,74/kg) and high
export potential until 2027 ($393,2 million). Consumers in the United Kingdom are looking for a diverse range of flour that
can be used separately for bakery products, pizza, pasta, and cakes. The flour market in the Netherlands accounts for 4,8 % of
global imports, has a negative trade balance ($101,6 million), and an export potential until 2027 of $917,9 million. In the
Netherlands, 77 % of baking is done as a semi-finished product, and shock freezing is used in production. Poland has a high
import growth (61 %) and a high import price ($0,62/kg). Polish consumers prefer organic and gluten-free products/
Опис
Бібліографічний опис
Легеза Д. Г., Сокіл Я. С., Куліш Т. В. Поведінка споживачів на ринку борошна в країнах Європейського Союзу. Економіка, управління та адміністрування. 2023, № 3 (105). С. 43-50. References:12