Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкиба, Вікторія Павлівна-
dc.contributor.authorSkyba, Viktoriia-
dc.contributor.authorГанчук, Максим Миколайович-
dc.contributor.authorHanchuk, Maksym-
dc.contributor.authorАюбова, Ельнара Мусаібовна-
dc.contributor.authorAiubova, Elnara-
dc.date.accessioned2024-06-20T08:26:54Z-
dc.date.available2024-06-20T08:26:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкиба В. П., Ганчук М.М., Аюбова Е.М. Перспективи використання штучного інтелекту в галузі екології: освітній, науковій та практичній діяльності. Інформаційні технології у сфері захисту довкілля : колективна монографія за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 16-17 травня 2024 р.) та інші. Львів., 2024. С. 118-127. Список джерел 29.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17676-
dc.description.abstractUKR : У публікації проаналізовано можливості використання штучного інтелекту (ШІ) в галузі екології за трьома основними спрямуваннями: застосування ШІ у системі формальної екологічної освіти, при проведенні наукових досліджень та практичній діяльності. Проаналізовано переваги та ризики застосування генеративного штучного інтелекту в освітньому процесі, які на сьогодні викликають хвилю неоднозначних обговорень серед освітян. Наведено перелік основних можливостей застосування ШІ в освітній діяльності та наукових дослідженнях з врахуванням принципів академічної доброчесності. На конкретних прикладах висвітлено практичний досвід застосування технологій штучного інтелекту для вирішення прикладних завдань в галузі екології та перспективний потенціал ШІ для спрощеного вирішення вузькоспеціалізованих завдань.//////////////// ENG: This publication analyzes the possibilities of using artificial intelligence (AI) in the field of ecology across three main directions: the application of AI in the system of formal ecological education, in conducting scientific research, and in practical activities. The advantages and risks of using generative artificial intelligence in the educational process, which currently provoke a wave of ambiguous discussions among educators, are analyzed. A list of the main possibilities for the application of AI in educational activities and scientific research, taking into account the principles of academic integrity, is presented. Practical experience with the use of artificial intelligence technologies for solving applied tasks in the field of ecology and the prospective potential of AI for simplifying the resolution of specialized tasks are highlighted through specific examples.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвівuk
dc.subjectштучний інтелект,uk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectформальна екологічна освітаuk
dc.subjectпрактична діяльність в галузі екологіїuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectinteractive learning methodsuk
dc.subjectformal ecological educationuk
dc.subjectpractical activities in the field of ecologyuk
dc.titleПерспективи використання штучного інтелекту в галузі екології: освітній, науковій та практичній діяльності.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
monograph_tep_ШІ 2024_.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.