Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17669
Title: | Роль інтерактивних методів у підготовці фахівців електроенергетичних спеціальностей. |
Authors: | Носань, С. В. Дяденчук, Альона Федорівна |
Keywords: | ключові компетентності;групові дискусії;рольові ігри;симуляції;групові проекти;кейс-метод |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Носань С. В., Дяденчук А. Ф. Роль інтерактивних методів у підготовці фахівців електроенергетичних спеціальностей. Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. редколегії В. В. Гоблик; заст. гол. ред. Т. І. Молнар. Мукачево : РВВ МДУ, 2023. Вип. 2 (12). С. 67-72. |
Abstract: | У статті розглянуто різноманітні інтерактивні методи, які можна комбінувати та адаптувати для використання у навчанні майбутніх фахівців у галузі енергетики. Зокрема, розглядаються групові дискусії, рольові ігри, групові проекти, кейс-метод, симуляції, обговорення та аналіз випадків. Автори наводять приклади використання цих методів у підготовці електроенергетиків, зокрема створення віртуальних лабораторій, розв'язання реальних кейсів та обговорення сучасних тенденцій у сфері електроенергетики. Зазначається, що інтерактивні методи сприяють розвитку ключових компетентностей, таких як комунікаційні навички, співпраця в команді, проблемне вирішення, критичне мислення та самостійність. Розглянуті методи не лише активізують навчальний процес, але і дозволяють ефективно впроваджувати сучасні технології в освітній процес, забезпечуючи здобувачам освіти практичний досвід та готовність до роботи в реальних умовах. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17669 |
UDC: | 378.091.33:004-042.3:378.011.3-057.4:621.3(045) |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diadenchuk _2023_.pdf | 461.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.