Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17669
Title: Роль інтерактивних методів у підготовці фахівців електроенергетичних спеціальностей.
Authors: Носань, С. В.
Дяденчук, Альона Федорівна
Keywords: ключові компетентності;групові дискусії;рольові ігри;симуляції;групові проекти;кейс-метод
Issue Date: 2023
Citation: Носань С. В., Дяденчук А. Ф. Роль інтерактивних методів у підготовці фахівців електроенергетичних спеціальностей. Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. редколегії В. В. Гоблик; заст. гол. ред. Т. І. Молнар. Мукачево : РВВ МДУ, 2023. Вип. 2 (12). С. 67-72.
Abstract: У статті розглянуто різноманітні інтерактивні методи, які можна комбінувати та адаптувати для використання у навчанні майбутніх фахівців у галузі енергетики. Зокрема, розглядаються групові дискусії, рольові ігри, групові проекти, кейс-метод, симуляції, обговорення та аналіз випадків. Автори наводять приклади використання цих методів у підготовці електроенергетиків, зокрема створення віртуальних лабораторій, розв'язання реальних кейсів та обговорення сучасних тенденцій у сфері електроенергетики. Зазначається, що інтерактивні методи сприяють розвитку ключових компетентностей, таких як комунікаційні навички, співпраця в команді, проблемне вирішення, критичне мислення та самостійність. Розглянуті методи не лише активізують навчальний процес, але і дозволяють ефективно впроваджувати сучасні технології в освітній процес, забезпечуючи здобувачам освіти практичний досвід та готовність до роботи в реальних умовах.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17669
UDC: 378.091.33:004-042.3:378.011.3-057.4:621.3(045)
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diadenchuk _2023_.pdf461.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.