Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17399
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Надикто, Володимир Трохимович | - |
dc.contributor.author | Парахін, Олександр Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-22T11:11:51Z | - |
dc.date.available | 2024-02-22T11:11:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Парахін О. О. Підвищення стійкості і керованості транспортного руху блоково-модульного машинно-тракторного агрегату: дис.. канд. техн. наук; спец. 05.05.11. Таврійський держ. агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Мелітополь, 2021. 24 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17399 | - |
dc.description.abstract | Перспективи підвищення продуктивності праці, зменшення питомих витрат пального тощо машинно-тракторними агрегатами на основі тракторів тягової концепції практично вичерпані. Розв’язати цю проблему можна лише шляхом реалізації тягово-енергетичної концепції роз витку енергетичних засобів на основі блоково-модульної їх побудови. Теоретичні та практичні аспекти використання модульних енергетичних засобів (МЕЗ) в технологічних варіантах розроблені. За результатами дослі джень обґрунтовано конструктивно-технологічні схеми блоково-модульних МТА. Встановлено, що для забезпечення їх задовільної керованості і стійкості руху у горизонтальній площині технологічний (ТМ) модуль МЕЗ на гоні пови нен бути нерухомим, а поворотній смузі − рухомим відносно енергетичного (ЕМ). Відносна нерухомість енергетичного і технологічного модулів МЕЗ на робочому гоні забезпечується автоматичним блокуванням вертикального шар ніру останнього. Проте, таке конструктивне рішення з одного боку забезпечує стійкість і керованість руху блоково-модульних МТА, а з другого – породжує такі недоліки, як складність конструкції, низька надійність її роботи тощо. У зв’язку з цим виникає потреба пошуку такого технічного рішення, яке б дозволило усунути недоліки системи з’єднання енергетичного і технологіч ного модулів і у горизонтальній площині і принаймні не погіршило стійкість і керованість руху машинно-тракторного агрегату на основі МЕЗ. Особливо це стосується навісних машинно-тракторних агрегатів, швидкісний режим руху яких близький до транспортного. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Мелітополь, ТДАТУ | uk |
dc.subject | модульний енергетичний засіб | uk |
dc.subject | енергетичний модуль | uk |
dc.subject | гідроциліндр | uk |
dc.subject | керованість, | uk |
dc.subject | продуктивність | uk |
dc.subject | дросель | uk |
dc.subject | транспортний рух | uk |
dc.subject | стійкість | uk |
dc.title | Підвищення стійкості і керованості транспортного руху блоково-модульного машинно-тракторного агрегату: автореф. дис.. канд. техн. наук, спец. 05.05.11 | uk |
dc.title.alternative | Increasing the traffic stability and controllability of the block-modular machine-tractor unit. | uk |
dc.type | Autoreferat | uk |
local.identifier.udc | 631.37 + 631.3.004.65 | uk |
Appears in Collections: | Дисертації, автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
avtoreferat-parahina-oo.pdf | 517.59 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.