Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17399
Title: | Підвищення стійкості і керованості транспортного руху блоково-модульного машинно-тракторного агрегату: автореф. дис.. канд. техн. наук, спец. 05.05.11 |
Other Titles: | Increasing the traffic stability and controllability of the block-modular machine-tractor unit. |
Authors: | Парахін, Олександр Олександрович |
Scientific director: | Надикто, Володимир Трохимович |
Keywords: | модульний енергетичний засіб;енергетичний модуль;гідроциліндр;керованість,;продуктивність;дросель;транспортний рух;стійкість |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мелітополь, ТДАТУ |
Citation: | Парахін О. О. Підвищення стійкості і керованості транспортного руху блоково-модульного машинно-тракторного агрегату: дис.. канд. техн. наук; спец. 05.05.11. Таврійський держ. агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Мелітополь, 2021. 24 с. |
Abstract: | Перспективи підвищення продуктивності праці, зменшення питомих витрат пального тощо машинно-тракторними агрегатами на основі тракторів тягової концепції практично вичерпані. Розв’язати цю проблему можна лише шляхом реалізації тягово-енергетичної концепції роз витку енергетичних засобів на основі блоково-модульної їх побудови. Теоретичні та практичні аспекти використання модульних енергетичних засобів (МЕЗ) в технологічних варіантах розроблені. За результатами дослі джень обґрунтовано конструктивно-технологічні схеми блоково-модульних МТА. Встановлено, що для забезпечення їх задовільної керованості і стійкості руху у горизонтальній площині технологічний (ТМ) модуль МЕЗ на гоні пови нен бути нерухомим, а поворотній смузі − рухомим відносно енергетичного (ЕМ). Відносна нерухомість енергетичного і технологічного модулів МЕЗ на робочому гоні забезпечується автоматичним блокуванням вертикального шар ніру останнього. Проте, таке конструктивне рішення з одного боку забезпечує стійкість і керованість руху блоково-модульних МТА, а з другого – породжує такі недоліки, як складність конструкції, низька надійність її роботи тощо. У зв’язку з цим виникає потреба пошуку такого технічного рішення, яке б дозволило усунути недоліки системи з’єднання енергетичного і технологіч ного модулів і у горизонтальній площині і принаймні не погіршило стійкість і керованість руху машинно-тракторного агрегату на основі МЕЗ. Особливо це стосується навісних машинно-тракторних агрегатів, швидкісний режим руху яких близький до транспортного. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17399 |
UDC: | 631.37 + 631.3.004.65 |
Appears in Collections: | Дисертації, автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
avtoreferat-parahina-oo.pdf | 517.59 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.