Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17392
Title: Шляхи просування туристичних продуктів і послуг у соціальних мережах
Authors: Лифарь, П. А.
Scientific director: Демко, Валентина Сергіївна
Issue Date: May-2023
Publisher: Львів: Растр-7
Citation: Лифарь П. А., Демко В. С. Шляхи просування туристичних продуктів і послуг у соціальних мережах. Перспективи популяризації історичної спадщини та культурного туризму в Україні: досвід європейських країн : Тези доповідей міжнародної студентської науково-практичної конференції (Львів, 11-12 травня 2023 р.). Львів: Растр-7, 2023. С. 20 - 22
Abstract: В сучасній міжнародній спільноті активно розвиваються інформаційні технології, і популяризація будь-якого товару чи послуги, в тому числі туристичних продуктів і об'єктів туристичного показу, неможлива без просування в Інтернеті. Ефективна PR компанія, максимум каналів комунікації з цільовою аудиторією, забезпечує впізнаваність туристичних брендів, дестинацій, маршрутів, екскурсійних програм і орієнтована на залучення більшої кількості туристів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17392
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зб_студ_тез _ 2023_Лифарь.pdf388.63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.