Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17388
Title: Застосування моделі фрайчайзингу в стуктурі розвитку міжнародного ринку туристичних послуг.
Authors: Демко, Валентина Сергіївна
Demko, Valentyna
Issue Date: Nov-2023
Publisher: Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка»
Citation: Демко В.С. Застосування моделі фрайчайзингу в стуктурі розвитку міжнародного ринку туристичних послуг. Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства: Матеріали ІІ Міжнародної наук. - практ. конференції (Запоріжжя, 10 листопада 2023 р). Запоріжжя, 2023. С. 195 - 199
Abstract: Роль національних управлінських структур та державних суверенітетів поступово зростає під впливом наднаціональних регіонально-економічних організацій, які в стратегічній глобальній ієрархії займають значну позицію. Ці організації все більше охоплюють геоекономічний простір, формуючи зовнішньоекономічну доктрину міжнародного співробітництва в туристичній сфері. Геоекономічний простір туристичної галузі, через систему економічних атрибутів, розширюється за межі національних рамок та стирає межу між внутрішньою і зовнішньою сферами суб’єктів туристичної діяльності. Це сприяє міжнародному співробітництву в процесі економізації суспільства за фінансово економічних інструментів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17388
UDC: 339.92(923)
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demko_konf_ZNU.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.