ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

кафедра Маркетинг : [397] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 397
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Удосконалення збутової стратегії підприємстваСтрюк, О. Л.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Стратегічний аналіз хлібопекарського підприємстваЛебедка, А. А.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємстваВовк, І. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Удосконалення комунікаційної стратегії підприємстваБенько, В. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукціїЛебедка, А. А.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємстваВовк, І. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства сокової галузіСтрюк, О. Л.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019SPACE-аналіз як метод оцінки стратегічного положення молокопереробного підприємстваВовк, І. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Состояние и стратегические перспективы развития рынка овощей Запорожской областиЛебедка, А. А.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Обґрунтування вибору каналів збуту продукції молокопереробних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Логистическое управление запасами в формировании ассортиментной политики предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Обоснование и выбор маркетинговой стратегии развития предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Маркетингове управління проектамиАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2019Інформація для побудови технологій досягнення успіху управління ринком сільськогосподарської технікиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Перспективи розвитку інтегрованої та нефінансової звітностіСокіл, Олег Григорійович; Сокол, Олег Григорьевич; Sokil, Oleh
2019Маркетингове дослідження діяльності ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на ринку ковбасних виробівКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2016Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 397