Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17229
Title: Вплив медіаканалів на позиціонування бренду.
Authors: Сокіл, Яна Сергіївна
Сокіл, Олег Григорійович
Issue Date: 2021
Publisher: Melitopol : LLC COLOR PRINT
Citation: Сокіл Я.С.,Сокіл О.Г.Вплив медіаканалів на позиціонування бренду. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: Materials of International scientific-practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021) / editorial board D.Legeza, Y. Sokil [et al.] / TSATU. Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. С. 51-53
Abstract: Обґрунтування оптимальної стратегії цифрового маркетингу, яка відповідає викликам сьогодення, потребує розуміння та переосмислення шляху покупця (воронки продажів), який передбачає низку форм онлайн-присутності. З огляду на це необхідно виділити п’ять основних медіаканалів: власні, платні, зароблені, продані та викрадені. Розглянемо основні розбіжності між медіаканалами, та їх вплив на досягнення ключових показників ефективності маркетингової діяльності..
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17229
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokil_5.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.