Вплив медіаканалів на позиціонування бренду.
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Сокіл, Яна Сергіївна
Сокіл, Олег Григорійович
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Melitopol : LLC COLOR PRINT
Анотація
Обґрунтування оптимальної стратегії цифрового маркетингу, яка відповідає
викликам сьогодення, потребує розуміння та переосмислення шляху покупця
(воронки продажів), який передбачає низку форм онлайн-присутності. З огляду на
це необхідно виділити п’ять основних медіаканалів: власні, платні, зароблені,
продані та викрадені. Розглянемо основні розбіжності між медіаканалами, та їх
вплив на досягнення ключових показників ефективності маркетингової діяльності..
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Сокіл Я.С.,Сокіл О.Г.Вплив медіаканалів на позиціонування бренду. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: Materials of International scientific-practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021) / editorial board D.Legeza, Y. Sokil [et al.] / TSATU. Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. С. 51-53