Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Title: Інформаційне забезпечення інноваційних рішень на засадах маркетингу
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: інформаційне забезпечення;маркетинг;інноваційні рішення
Issue Date: 2013
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5
Abstract: Обґрунтовано необхідність створення маркетингової інформаційної системи підприємств. Визначено задачі та функції маркетингової інформаційної системи. Сформовано структуру маркетингової інформаційної системи та проаналізовано напрямки взаємодії її складових.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
904.pdf296.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.