Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Название: Інформаційне забезпечення інноваційних рішень на засадах маркетингу
Авторы: Шквиря, Н. О.
Ключевые слова: інформаційне забезпечення
маркетинг
інноваційні рішення
Дата публикации: 2013
Издательство: ТДАТУ
Серия/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано необхідність створення маркетингової інформаційної системи підприємств. Визначено задачі та функції маркетингової інформаційної системи. Сформовано структуру маркетингової інформаційної системи та проаналізовано напрямки взаємодії її складових.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
904.pdf296,55 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.