Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17219
Title: Ринок маркетингових досліджень у системі SMM.
Authors: Арестенко, Тетяна Вікторівна
Шквиря, С.В., магістрант
Issue Date: 2021
Publisher: Melitopol : LLC COLOR PRINT
Citation: Арестенко Т.В., Шквиря С.В.. Ринок маркетингових досліджень у системі SMM. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: Materials of International scientific-practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021) / editorial board D.Legeza, Y. Sokil [et al.] / TSATU. Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. С.15-17
Abstract: В даний час SMM (Social media marketing) набирає стрімку популярність, соціальні мережі активно впроваджуються в наше побутове життя, забираючи весь вільний час. Ми звикли вибирати, купувати, вивчати в Інтернеті все, що нам цікаво. Завдяки цим неминучим звичкам, торговельним компаніям доводиться йти в ногу з часом і бути на одній хвилі з клієнтом. Для того, щоб заслужити лояльність і увагу споживача, потрібно бути сучасним і відповідати запитам сучасності. Соціальний медіа маркетинг спрямований на формування, підтримку і збільшення лояльності цільової аудиторії за допомогою роботи в соціальних мережах. Така методика вважається однією із найперспективніших інструментів маркетингу сьогодні.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17219
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arestenko_3.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.