Ринок маркетингових досліджень у системі SMM.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Арестенко, Тетяна Вікторівна
Шквиря, С.В., магістрант

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Melitopol : LLC COLOR PRINT

Анотація

В даний час SMM (Social media marketing) набирає стрімку популярність, соціальні мережі активно впроваджуються в наше побутове життя, забираючи весь вільний час. Ми звикли вибирати, купувати, вивчати в Інтернеті все, що нам цікаво. Завдяки цим неминучим звичкам, торговельним компаніям доводиться йти в ногу з часом і бути на одній хвилі з клієнтом. Для того, щоб заслужити лояльність і увагу споживача, потрібно бути сучасним і відповідати запитам сучасності. Соціальний медіа маркетинг спрямований на формування, підтримку і збільшення лояльності цільової аудиторії за допомогою роботи в соціальних мережах. Така методика вважається однією із найперспективніших інструментів маркетингу сьогодні.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Арестенко Т.В., Шквиря С.В.. Ринок маркетингових досліджень у системі SMM. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: Materials of International scientific-practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021) / editorial board D.Legeza, Y. Sokil [et al.] / TSATU. Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. С.15-17

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By