Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1721
Title: Вплив сучасних маркетингових Інтернет-технологій (краудсорсинг) на розвиток бізнесу
Authors: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Keywords: краудсорсинг;конкурентне середовище;маркетингові інтерактивні технології
Issue Date: 2013
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5
Abstract: Розглянуті сучасні пріоритети маркетингового менеджменту, специфіка краудсорсингу, методичні особливості його використання, позитивні і негативні сторони.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1721
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
903.pdf246.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.