Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 282 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Складові маркетингу дорадчих послуг в АПВЛобанов, М. І.
2017Формування концепції креативної особистості як фактор креативно-знаннєвої економіки в умовах викликів глобалізаціїОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2019Вплив міжкультурної комунікації на розвиток культурних процесів сучасного міста в контексті цивілізаційної антропологіїОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2018Формування інноваційної політики реального сектору економіки як особливого напряму розвитку УкраїниОлексенко, Роман Иванович; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, Roman; Ортіна, Ганна Володимирівна; Ортина, Анна Владимировна; Ortina, Hanna
2018Вплив бренду на поведінку споживачаКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Обоснование и выбор маркетинговой стратегии развития предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2017Стратегічне управління соціально-економічного розвитку малих і середніх міст: тенденції та проблемиШевчук, Олена Юріївна; Шевчук, Елена Юрьевна; Shevchuk, Olena
2015Практические особенности внедрения инновационных методов стратегического анализа деятельности предприятийКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2019Модель BRAND WHEEL на прикладі ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат»Крюковська, К. І.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2014Особенности ценообразования промышленных предприятийШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia