Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 291-300 of 462 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Методичні підходи до виділення ринкових нішАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2018Біхевіориська теорія поведінки споживачаВовк, І. В.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021The study of consumer behavior in the market of bakery products in the conditions of brand managementMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна
2012Збалансована система показників як інструмент стратегічного управління підприємствомШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2007Экономическая сущность понятия социальной ответственности бизнеса как современной модели управления финансово-экономической деятельностью предприятияКоноваленко, Анастасия Сергеевна; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Konovalenko, Anastasiia
2014Дослідження ринку соняшнику Запорізької областіКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tatiana
2017Дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукціїШквиря, С. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Исследование макромаркетинговой среды при формировании стратегии развития предприятийКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2019Первісна релігія як першоджерело сучасної культуриОлексенко, Роман Иванович; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, Roman
2016Сутність та особливості маркетинового планування конкурентоспроможності продукціїШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia