Туристична галузь України після війни: проблеми і перспективи відновлення.
Вантажиться...
Дата
Автори
Завадських, Ганна Миколаївна
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Харків
Анотація
Для відновлення позиції України на післявоєнному міжнародному ринку
туристичних послуг, туристичні підприємства повинні знайти нові способи
реклами та продажу своїх продуктів і послуг. Одним із них є створення системи
раціональних взаємозв‘язків для вирішення певних планових завдань.
Правильна їх інтеграція дозволить забезпечити синергетичні зв‘язки та
посилити дії один одного.
На шляху повоєнного відновлення сфери туризму в Україні доцільно
також врахувати досвід інших країн, які теж були у кризових ситуаціях,
економіка яких, і сфера туризму зокрема, була зруйнована через війну, і тепер
успішно розвиваються, насамперед у сфері туризму.
Опис
Бібліографічний опис
Завадських Г.М. Туристична галузь України після війни: проблеми і перспективи відновлення. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Ч. 1. Харків: Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. С.322-326.