Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17114
Title: Розвиток навичок презентації іноземною мовою
Other Titles: Development of presentation skills in a foreign language
Authors: Кравець, Олена Олександрівна
Kravets, O.
Keywords: презентація;технологія опанування себе;структура презентації;особливості підготовки доповіді;presentation;self-mastery technology;presentation structure;report preparation features
Issue Date: 2023
Publisher: Одеса: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Кравець О.О. Розвиток навичок презентації іноземною мовою. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : Збірник наукових праць. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 86. С.183 - 187
Abstract: Ukr: Статтю присвячено вивченню особливостей презентування доповіді іноземною мовою. Розглядаються питання, які дають зрозуміти викладачу, що саме становить складнощі для здо бувача вищої освіти при написанні доповіді та створенні презентації і як можна вирішити ці про блеми. Приділяється увага таким моментам, як психологічний стан студента, а саме, як подолати страх виступу, зібратися і чітко й зрозуміло донести свою думку до аудиторії, на що звернути увагу при підготовці до виступу і написанні доповіді. Пропонується технологія опанування себе під час виступу, яка складається з чотирьох кроків. Крок перший. Опанувати себе. Для цього треба почати повільно і глибоко дихати, розслабити язик та щелепу і вибрати когось с аудиторії або щось на кому чи на чому студент може зафіксувати свою увагу під час виступу. Крок другий. Контроль за швидкістю мови. Паузи повинні бути на кінці кожного речення, перед і після слова, на яке студент бажає звернути увагу та у місцях, де на письмі є кома. Крок третій. Бути зрозумілим і стриманим. Говорити правильним тоном, не занадто голосно і не занадто тихо, чітко проговорювати склади і не частити, думати про те, про що розповідаєте, а не про те як ви виглядаєте. Крок четвертий. Розслабитися і намагатися отримати задоволення від процесу. Виділяються важливі моменти, де може бути потрібною допомога викладача: постановка теми, складання плану доповіді, структурування тексту доповіді, пошук літератури та її оформлення, використання різноманітних мовних засобів, залучення спеціальних засобів для того, щоб задіяти аудиторію до процесу виступу і зробити свою доповідь цікавою; написання висновків, оформлення слайдів для самої презентації та вибір того матеріалу, який повинен бути розміщений на слайдах. Частково розглядаються критерії оцінювання презентації. Надані фрази, яке допомагають допові дачу під час доповіді та під час відповіді на питання по закінченню доповіді.|||||||||||||||||||||||||||Eng: The article is devoted to the study of the peculiarities of presenting a report in a foreign language. Problems the students of higher education forced when writing a report and creating a presentation are considered in the article and the variants of their solution are supposed. Attention is paid to such moments as the student’s psychological state, namely, how to overcome the fear of speaking, control yourself and clearly convey your opinion to the audience, to the most important points the lecturer has to pay attention to when preparing for a speech and writing a report. The technology of self-mastery during the resenting a report, which consists of four steps, is offered,. Step one. Master yourself. To do this, you need to start breathing slowly and deeply, relax your tongue and jaw and choose someone from the audience or something on whom or what the student can focus on during the speech. Step two. Control of speech speed. Pauses should be at the end of each sentence, before and after a word that the student wishes to draw attention to, and in places where there is a comma in the writing. Step three. Be clear and discreet. Speak in the right tone, not too loud and not too quiet, pronounce syllables clearly and do not repeat, think about what you are talking about, and not about how you look. Step four. Relax and try to enjoy the process. Important points are highlighted where the teacher’s help may be needed: setting a topic, drawing up a report plan, structuring the report text, searching for literature and its design, using various language tools, involving special tools in order to involve the audience in the speech process and make your report interesting; writing conclusions, designing slides for the presentation itself and choosing the material that should be placed on the slides. The evaluation criteria of the presentation are partially considered. Phrases that help the speaker during the presentation and when answering questions after the presentation are provided.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17114
DOI: 10.32840/1992-5786.2023.86.32
UDC: 81’243:378
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets O. Development_2023.pdf654.66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.