Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17028
Title: | Інтерактивне навчання у вищому навчальному закладі |
Authors: | Бондаренко, Лариса Юріївна Тетервак, Ілля Романович |
Keywords: | освіта;інтерактивна дошка;мультимедійні ресурси;програмне забезпечення |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мелітополь : 2021 |
Citation: | Бондаренко Л. Ю, Тетервак І. Р. Інтерактивне навчання у вищому навчальному закладі. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (м. Мелітополь, 01-12 грудня 2021 р.). Мелітополь : ТДАТУ, 2021. С. 53-58. |
Abstract: | UA: Сучасне покоління студентів називають мережевим. Щоденне використання цифрових пристроїв, тривалий перегляд телепередач, широкий доступ до комп’ютера та Інтернету призвів до здатності молодих людей швидко і адекватно сприймати візуальну інформацію, вони більш комфортно почуваються в середовищі, багатому на образи, але не тексти, відмовляються читати великі обсяги тексту. Як наслідок цього, вони мають відповідні особливості інтелектуальної пізнавальної діяльності: велика схильність до індуктивного і образного мислення. Таким чином, необхідно розуміти, що технології подачі знань, що широко застосовувалися раніше, засновані, як правило, на вербальному підході, зараз малоефективні. Одними з електронних засобів, схожими за можливостями та ступенем впливу на побутові комп’ютеризовані комунікатори, планшети, персональні комп’ютери, ігрові приставки та домашні кінотеатри є інтерактивні дошки. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17028 |
UDC: | 376 |
Appears in Collections: | кафедра Технічна механіка та комп'ютерне проектування ім. професора В.М. Найдиша |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_KN_53-58.pdf | 856.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.