Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17014
Title: Використання цифрових технологій у проєктуванні навчального середовища початкової школи
Authors: Олексенко, Каріна
Keywords: дистанційне навчання;зворотній зв’язок;он-лайн сервіс;програмне забезпечення;distance learning;feedback;online service;software
Issue Date: 2023
Publisher: Запоріжжя : 2023
Citation: Олексенко К. Використання цифрових технологій у проєктуванні навчального середовища початкової школи. Розвиток сучасної науки та освіти : матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 29-31 травня 2023 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2023. С. 426-429.
Abstract: UA: У статті видокремлено один з основних чинників впливу на здобувачів початкової освіти в умовах дистанційного навчання – цифрових технологій. Наголошено на необхідності підготовки учителів початкової школи до використання цифрових технологій та впровадження нових підходів до організації освітнього процесу при проєктуванні навчального середовища. Наведено характеристику доступних електронних освітніх платформ і комунікаційних он-лайн сервісів та інструментів. EN: The article highlights one of the main factors of influence on primary education students in the context of distance learning - digital technologies. The need to train primary school teachers to use digital technologies and introduce new approaches to the organization of the educational process in the design of the learning environment is emphasized. The characteristics of available e-learning platforms and online communication services and tools are described.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17014
UDC: 378
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MATERIALS of the ІV International Scientific_ 2023_426-429.pdf500.71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.