Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16990
Title: Особливості використання штучного інтелекту в системі вищої освіти США
Authors: Кулєшов, Сергій Олександрович
Keywords: освіта США;штучний інтелект;впровадження;персоналізоване навчання;автоматизація
Issue Date: 2022
Publisher: Запоріжжя : 2022
Citation: Кулєшов С. О. Особливості використання штучного інтелекту в системі вищої освіти США. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 12-19 грудня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 448-450.
Abstract: UA: Сьогодні системи штучного інтелекту відкривають нові можливості для викладання та навчання у вищій освіті США, але ще не готові повністю замінити викладачів. З іншого боку можна стверджувати, що використання штучного інтелекту значно посилює продуктивність освітньої діяльності. Масове використання штучного інтелекту несе з собою як надзвичайні можливості, так і ризики. Частка використання програмованих систем і машин замість людини в світовій практиці, зокрема в освіті, промисловості, економіці постійно збільшується через економічну вигоду, пандемії, військові конфлікти, природні катаклізми тощо. Така тенденція завдяки швидкому розвитку інформаційно-комунікативних технологій та штучного інтелекту згодом може призвести до повної заміни людини як викладача. З іншого боку великий потенціал таких технологій у вищій освіті за умови правильного використання розширює людські здібності та можливості дослідження, викладання та навчання. Тому це питання вимагає ретельного аналізу та досліджень з академічної точки зору.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16990
UDC: 378.14(72)
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conferens III 2022_448-450.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.