Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16990
Title: | Особливості використання штучного інтелекту в системі вищої освіти США |
Authors: | Кулєшов, Сергій Олександрович |
Keywords: | освіта США;штучний інтелект;впровадження;персоналізоване навчання;автоматизація |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Запоріжжя : 2022 |
Citation: | Кулєшов С. О. Особливості використання штучного інтелекту в системі вищої освіти США. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 12-19 грудня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 448-450. |
Abstract: | UA: Сьогодні системи штучного інтелекту відкривають нові можливості для викладання та навчання у вищій освіті США, але ще не готові повністю замінити викладачів. З іншого боку можна стверджувати, що використання штучного інтелекту значно посилює продуктивність освітньої діяльності. Масове використання штучного інтелекту несе з собою як надзвичайні можливості, так і ризики. Частка використання програмованих систем і машин замість людини в світовій практиці, зокрема в освіті, промисловості, економіці постійно збільшується через економічну вигоду, пандемії, військові конфлікти, природні катаклізми тощо. Така тенденція завдяки швидкому розвитку інформаційно-комунікативних технологій та штучного інтелекту згодом може призвести до повної заміни людини як викладача. З іншого боку великий потенціал таких технологій у вищій освіті за умови правильного використання розширює людські здібності та можливості дослідження, викладання та навчання. Тому це питання вимагає ретельного аналізу та досліджень з академічної точки зору. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16990 |
UDC: | 378.14(72) |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conferens III 2022_448-450.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.