Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16939
Title: Аналіз інформаційних технологій в управлінні ресторанним бізнесом
Authors: Верещага, Ю. В.
Scientific director: Мірошниченко, Микола Юрійович
Keywords: автоматизація;ресторанний бізнес;онлайн-програми;дослідження;моніторинг;безпека фінансових операцій
Issue Date: 2022
Publisher: Запоріжжя : 2022
Citation: Верещага Ю. В., Мірошниченко М. Ю. Аналіз інформаційних технологій в управлінні ресторанним бізнесом. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 12-19 грудня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 284-289.
Abstract: UA: З відкриттям кожного нового ресторану стрімко посилюється і конкуренція між ними, що надалі призводить до необхідності ефективно та раціонально використовувати наявні ресурси. При таких умовах для успішного ведення бізнесу необхідно інвестувати у засоби та інструменти його підтримки та розвитку. Один із основних інструментів розвитку ресторанного бізнесу - це сучасна система автоматизації ресторанів. Нині ресторану потрібна автоматизація в той момент, коли власник перестає бути менеджером закладу. С того моменту, як він найняв співробітників і передав їм відповідальність за бізнес-процеси, кожна дія має бути оцифрованою. Системи автоматизації ресторану допомагають розкласти процеси в ресторані на ―ланцюжки‖ і знизити роль людського фактору: чіткість дій, що повторюються, буде визначати алгоритм, а не людина. Автоматизація підприємства в індустрії харчування має такі основні переваги: - підвищення оперативності обробки замовлень, точності роботи персоналу. Програмне забезпечення дозволяє стежити за столиками; - можливості обліку. Менеджер завдяки системі автоматизації ресторану отримує низку ефективних інструментів для аналізу. Він може складати калькуляційні карти, управляти складськими залишками, зводити звіти; - виключення фінансових махінацій із боку персоналу. Керівник може постійно відстежувати всі дії офіціантів та барменів. Менеджер проводить точкові перевірки. Будь-якої миті він має доступ до кожного замовлення; - можливості проведення спеціальних акцій. Автоматизація ресторану дозволяє вносити спеціальні пропозиції до меню, давати знижки постійним та новим клієнтам. Програмне забезпечення дає змогу оцінки всіх акцій, їх ефективності. Ви завжди знатимете, чи працюють впроваджені програми лояльності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16939
UDC: 004.891.2
Appears in Collections:Кафедра Комп'ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf751.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.