Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16934
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мірошниченко, Микола Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-04T10:11:44Z | - |
dc.date.available | 2023-08-04T10:11:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мірошниченко М. Ю. Дослідження способів візуалізації тривимірних сцен у реальному часі. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 12-19 грудня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 155-162. | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16934 | - |
dc.description.abstract | UA: Візуалізація - це завершальний і, безумовно, найвідповідальніший етап створення тривимірної сцени. Редактор тривимірної графіки прораховує зображення, враховуючи геометрію об'єктів, властивості матеріалів, з яких вони виготовлені, розташування та параметри джерел світла тощо. Невдало виконана візуалізація може звести нанівець усі багатоденні зусилля щодо моделювання, освітлення та текстурування сцени. Створення сцени з реалістичним освітленням - це ще одне завдання, яке вирішують для того, щоб надати кінцевому зображенню більшої реалістичності. У реальному світі світлові промені багаторазово відбиваються і переломлюються в об'єктах, внаслідок чого тіні, що відкидаються об'єктами, здебільшого мають нечіткі, розмиті межі. За якість відображення тіней, в основному відповідає апарат візуалізації. До тіней, що відкидають у сцені, пред'являються окремі вимоги. Тінь, що відкидається від об'єкта, може сказати багато про що - як високо він знаходиться над землею, яка структура поверхні, на яку падає тінь, яким джерелом освітлений об'єкт і т.д. Крім цього, тінь може підкреслити контраст між переднім та заднім планом, а також «видати» об'єкт, який не потрапив у поле зору об'єктива віртуальної камери. І тут глядачеві дається можливість самому домислити навколишнє оточення сцени. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : 2022 | uk |
dc.subject | візуалізація | uk |
dc.subject | алгоритм побудови тіней | uk |
dc.subject | тривимірна графіка | uk |
dc.subject | побудова тіньової маски | uk |
dc.subject | тривимірні сцени | uk |
dc.subject | альфа-канал | uk |
dc.title | Дослідження способів візуалізації тривимірних сцен у реальному часі | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 515.2:528.71 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Комп'ютерні науки |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.