Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМірошниченко, Микола Юрійович-
dc.date.accessioned2023-08-04T10:11:44Z-
dc.date.available2023-08-04T10:11:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМірошниченко М. Ю. Дослідження способів візуалізації тривимірних сцен у реальному часі. Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 12-19 грудня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 155-162.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16934-
dc.description.abstractUA: Візуалізація - це завершальний і, безумовно, найвідповідальніший етап створення тривимірної сцени. Редактор тривимірної графіки прораховує зображення, враховуючи геометрію об'єктів, властивості матеріалів, з яких вони виготовлені, розташування та параметри джерел світла тощо. Невдало виконана візуалізація може звести нанівець усі багатоденні зусилля щодо моделювання, освітлення та текстурування сцени. Створення сцени з реалістичним освітленням - це ще одне завдання, яке вирішують для того, щоб надати кінцевому зображенню більшої реалістичності. У реальному світі світлові промені багаторазово відбиваються і переломлюються в об'єктах, внаслідок чого тіні, що відкидаються об'єктами, здебільшого мають нечіткі, розмиті межі. За якість відображення тіней, в основному відповідає апарат візуалізації. До тіней, що відкидають у сцені, пред'являються окремі вимоги. Тінь, що відкидається від об'єкта, може сказати багато про що - як високо він знаходиться над землею, яка структура поверхні, на яку падає тінь, яким джерелом освітлений об'єкт і т.д. Крім цього, тінь може підкреслити контраст між переднім та заднім планом, а також «видати» об'єкт, який не потрапив у поле зору об'єктива віртуальної камери. І тут глядачеві дається можливість самому домислити навколишнє оточення сцени.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2022uk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectалгоритм побудови тінейuk
dc.subjectтривимірна графікаuk
dc.subjectпобудова тіньової маскиuk
dc.subjectтривимірні сцениuk
dc.subjectальфа-каналuk
dc.titleДослідження способів візуалізації тривимірних сцен у реальному часіuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc515.2:528.71uk
Appears in Collections:Кафедра Комп'ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf660.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.