Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16913
Title: Проектний підхід до реалізації маркетингових стратегій
Authors: Арестенко, Тетяна Вікторівна
Шквиря, Наталя Олександрівна
Issue Date: Dec-2022
Publisher: Житомир: ЦФЕНД
Citation: Арестенко Т. В., Шквиря Н. О. Проектний підхід до реалізації маркетингових стратегій. Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів та права: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Житомир, 16 грудня 2022 р.). Житомир: ЦФЕНД, 2022. С. 52-54.
Abstract: Підвищення конкурентоспроможності підприємства можливе переважно шляхом здійснення їм маркетингової діяльності. Тому найважливішу роль серед функціональних стратегій підприємства відіграє його маркетингова стратегія, розробка якої є цілеспрямованою діяльністю з визначення найважливіших завдань та пріоритетів перспективного розвитку підприємства та вироблення необхідного для їх досягнення комплексу маркетингових заходів. Маркетинговий проект – комплекс взаємопов’язаних заходів, що здійснюються підприємством у рамках заздалегідь заданих тимчасових та ресурсних обмежень відповідно до цілей маркетингу, а саме збільшення обсягу продажів, підвищення впізнаваності бренду, збільшення задоволеності споживачів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16913
UDC: 005.8:658.8
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf245.93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.