Проектний підхід до реалізації маркетингових стратегій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Арестенко, Тетяна Вікторівна
Шквиря, Наталя Олександрівна

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Житомир: ЦФЕНД

Анотація

Підвищення конкурентоспроможності підприємства можливе переважно шляхом здійснення їм маркетингової діяльності. Тому найважливішу роль серед функціональних стратегій підприємства відіграє його маркетингова стратегія, розробка якої є цілеспрямованою діяльністю з визначення найважливіших завдань та пріоритетів перспективного розвитку підприємства та вироблення необхідного для їх досягнення комплексу маркетингових заходів. Маркетинговий проект – комплекс взаємопов’язаних заходів, що здійснюються підприємством у рамках заздалегідь заданих тимчасових та ресурсних обмежень відповідно до цілей маркетингу, а саме збільшення обсягу продажів, підвищення впізнаваності бренду, збільшення задоволеності споживачів.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Арестенко Т. В., Шквиря Н. О. Проектний підхід до реалізації маркетингових стратегій. Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів та права: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Житомир, 16 грудня 2022 р.). Житомир: ЦФЕНД, 2022. С. 52-54.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By