Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16910
Title: Навколишне середовище як фактор впливу на рекреаційно-туристичну привабливість регіону
Authors: Тебенко, Віта Миколаївна
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Львів-Дубляни
Citation: Тебенко В.М. Навколишне середовище як фактор впливу на рекреаційно-туристичну привабливість регіону. Ефективність функціонування сільськогосподарських підприємств: матеріали XІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції. ЛНУП, Дубляни, 6-7 червня 2023 р. Львів- Дубляни, 2023. С.11-14
Abstract: На сучасному етапі розвитку світового господарства однією з перспективних та прибуткових галузей економіки є туризм. Туризм в Україні, завдяки вигідному її розташуванню, наявності сприятливих природно кліматичних умов, багатому історико-культурному потенціалу, може і повинен стати джерелом поповнення державного та місцевих бюджетів, засобом загальнодоступного і повноцінного відпочинку та оздоровлення населення [1, с.71]. Туристична галузь для Одещини є стратегічним вектором розвитку. Область має всі передумови для інтенсивного розвитку як внутрішнього так і іноземного туризму: особливості географічного розміщення, сприятливий клімат, наявність природних лікувальних ресурсів, найбільший морський порт України, курортно-рекреаційний комплекс, транспортна, фінансова та соціально-культурна інфраструктура. Подальше функціонування галузі відбуватиметься за рахунок реалізації наявного природно-лікувального потенціалу області. Але, високе антропогенне навантаження в регіоні може ставити під загрозу розвиток та привабливість туристично-рекреаційної сфери.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16910
UDC: 338.486 (477); JEL ID Q53, Z 30
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+teza_Lviv_2023.pdf2.24 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.