Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16891
Title: | Методичні підходи до викладання технології проєктування та адміністрування баз даних |
Other Titles: | Methodical approaches to teaching database design and administration technology |
Authors: | Шаров, Сергій Володимирович Sharov, Sergii |
Keywords: | бази даних;проєктування;SQL-запити;Access;MySQL;databases;design;SQL queries |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Запоріжжя : 2023 |
Citation: | Шаров С. В. Методичні підходи до викладання технології проєктування та адміністрування баз даних. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2023. Вип. 26. С. 281-287. |
Abstract: | UA: У статті розглядаються основні тематичні напрямки та методичні підходи до викладання дисципліни «Технологія проєктування та адміністрування баз даних». Зазначається, що бази даних є фундаментальною дисципліною для спеціальностей, пов’язаних з інформаційними технологіями та програмуванням. Вона передбачає опанування локальними та розподіленими базами даних, засобами для проєктування структури баз даних, мовою SQL-запитів тощо. EN: The article considers the main thematic areas and methodological approaches to teaching the discipline «Technology of database design and administration». It is noted that databases are a fundamental discipline for specialties related to information technology and programming. They involve mastering local and distributed databases, tools for designing the structure of databases, the language of SQL queries, etc. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16891 |
UDC: | [004.658+001.891.573]:378.14 |
Appears in Collections: | Кафедра Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk tsatu 2023_v26_281-287.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.