Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16872
Title: Формування soft skills у здобувачів вищої освіти енергетичного напрямку в процесі вивчення теоретичних основ електротехніки
Other Titles: Formation of soft skills in higher education students in the energy field in the process of studying the theoretical fundamentals of electrical engineering
Authors: Попова, Ірина Олексіївна
Popova, Iryna
Keywords: підготовка;здобувач-енергетик;hard skills;soft skills;компетентність;training;energy earner;hard skills;soft skills;competence
Issue Date: 2023
Publisher: Запоріжжя : 2023
Citation: Попова І. О. Формування soft skills у здобувачів вищої освіти енергетичного напрямку в процесі вивчення теоретичних основ електротехніки. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2023. Вип. 26. С. 206-215.
Abstract: UA: У роботі наданий опис таких понять, як hard skills та soft skills, наведена їх порівняльна характеристика, систематизований перелік soft skills, необхідних для здобувачів- енергетиків, розроблений їх реєстр, описаний набір базових знань, необхідних для напрацювання soft skills у процесі підготовки здобувачів енергетичного напрямку. EN: The work provides a description of the concepts of hard skills and soft skills, their comparative characteristics are given, a systematized list of soft skills necessary for energy-related applicants, their register is developed, a set of basic knowledge necessary for developing soft skills in the process of training energy-related applicants is described directly.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16872
UDC: 378.147
Appears in Collections:кафедра Електротехніка і електромеханіка ім. проф. В.В. Овчарова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk tsatu 2023_v26_206-215.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.