Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16776
Title: Залучення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної рефлексії в оволодінні проєктною діяльністю
Authors: Олексенко, Каріна
Keywords: педагогічна рефлексія;початкова школа;проєктна діяльність;навчальне середовище;рефлексивна дискусія;pedagogical reflection;primary school;project activity;educational environment;reflective discussion
Issue Date: 2022
Publisher: Запоріжжя : 2022
Abstract: UA: У статті наведено трактування поняття «педагогічна рефлексія» у контексті початкової освіти; зазначено передумови її реалізації та вплив на формування готовності майбутніх учителів до проєктування навчального середовища. EN: The article provides an interpretation of the concept of "pedagogical reflection" in the context of primary education; the prerequisites for its implementation and the influence on the formation of the readiness of future teachers to design an educational environment are indicated.
Description: Олексенко К. Залучення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної рефлексії в оволодінні проєктною діяльністю. Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації : матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет- конференції (Запоріжжя, 30 вересня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 502-505.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16776
UDC: 378.091.011.3-051:373.3.091.313
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІІІ_International_Scientific_and_Practical_Internet_Conference_2022_502-505.pdf714.34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.