Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16774
Title: | Технологічні тенденції у закладах вищої освіти США |
Authors: | Кулєшов, Сергій Олександрович |
Keywords: | аналіз студентів;відкриті освітні ресурси;гібридні моделі курсів;якісне віртуальне навчання;student analysis;open educational resources;hybrid course models;high-quality virtual learning |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Запоріжжя : 2022 |
Abstract: | UA: В умовах швидкого розвитку інформаційних технологій та під впливом пандемії Covid-19 питання децентралізації обчислювальних потужностей стало актуальним та дуже важливим. Під вплив цих факторів потрапила й освітня галузь. В цій статті розглядаються такі нові тенденції у галузі вищої освіти США, як аналіз студентів на основі даних, відкриті освітні ресурси, гібридні моделі курсів, якісне віртуальне навчання. EN: In the rapid development conditions of information technologies and under the influence of the Covid-19 pandemic, the issue of decentralization of computing power has become urgent and very important. The educational sector has also been affected by these factors. This article examines such emerging trends in US higher education as data-driven student analytics, open educational resources, hybrid course models, and quality virtual learning. |
Description: | Кулєшов C. О. Технологічні тенденції у закладах вищої освіти США. Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації : матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет- конференції (Запоріжжя, 30 вересня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 469-472. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16774 |
UDC: | 378.4 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІІІ_International_Scientific_and_Practical_Internet_Conference_2022_469-472.pdf | 508.96 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.