Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16746
Title: | Використання технологій візуалізації в освітньому процесі, як складової системи інтелектуального навчання |
Authors: | Бондаренко, Лариса Юріївна Вершков, Олександр Олександрович Тетервак, Ілля Романович |
Keywords: | інноваційна технологія;навчання;мультимедіа;моделінг;освітня система;innovative technology;innovative technology;multimedia;modeling;educational system |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Запоріжжя : 2022 |
Abstract: | UA: В умовах постійно зростаючих темпів глобального процесу інформатизації майбутнє освітньої системи стоїть за активним використанням інтелектуальних мультимедійних навчальних системам в освіті. За допомогою мультимедіа, моделінгу та інтерактиву можно отримати принципово повну модель навколишнього світу. EN: In the conditions of the constantly growing pace of the global informatization process, the future of the educational system lies behind the active use of intelligent multimedia educational systems in education. With the help of multimedia, modeling and interactive, you can get a fundamentally complete model of the surrounding world. |
Description: | Бондаренко Л. Ю., Вершков О. О., Тетервак І. Р. Використання технологій візуалізації в освітньому процесі, як складової системи інтелектуального навчання. Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації : матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет- конференції (Запоріжжя, 30 вересня 2022 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2022. С. 413-418. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16746 |
UDC: | 378:002 |
Appears in Collections: | кафедра Технічна механіка та комп'ютерне проектування ім. професора В.М. Найдиша |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІІІ_International_Scientific_and_Practical_Internet_Conference_2022_413-418.pdf | 516.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.