Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16645
Title: | Роль студентських наукових гуртків для сучасного здобувача вищої освіти |
Other Titles: | The role of student scientific circuits for the modern acquirer of higher education |
Authors: | Верхоланцева, Валентина Олександрівна Мілаєва, Ірина Іванівна Мілаєв, Олександр Іванович Паляничка, Надія Олександрівна Verkholantseva, Valentyna Milaieva, Iryna Milaiev, Oleksandr Palianychka, Nadiia |
Keywords: | здобувач вищої освіти;студентський науковий гурток (СНГ);наука;науково-дослідна робота;applicant for higher education;student research group;science;research work |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мелітополь : 2022 |
Abstract: | UA: В статті проведенні спостереження та аналіз результатів діяльності студентських наукових гуртків з формування та розвитку пізнавальної активності у студентів, які беруть участь у виконанні науково-дослідних робіт, творчих завдань та проектів. EN: The article conducts observations and analysis of the results of student research groups on the formation and development of cognitive activity in students who participate in research, creative tasks and projects. |
Description: | Верхоланцева В. О., Мілаєва І. І., Мілаєв О. І., Паляничка Н. О. Роль студентських наукових гуртків для сучасного здобувача вищої освіти. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2022. Вип. 25. С. 158-162. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16645 |
UDC: | 371.134:373.68 |
Appears in Collections: | кафедра Обладнання переробних і харчових виробництв ім. професора Ф.Ю. Ялпачика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Verkholantseva V. Milaeva I. Milaev O. Palyanichka N. The role of student_158-162.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.