Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16644
Title: | Управління навчально-творчою діяльністю здобувачів вищої освіти енергетичного профілю |
Other Titles: | Management of educational and creative activities of recipients of higher education of the energy profile |
Authors: | Попова, Ірина Олексіївна Петров, Віктор Олексійович Popova, Iryna Petrov, Viktor |
Keywords: | навчально-творча діяльність;система управління;творчій підхід;педагогічний вплив;educational and creative activity;management system;creative approach;pedagogical influence |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мелітополь : 2022 |
Abstract: | UA: У статті представлені концептуальні основи управління навчально-творчою діяльністю здобувачів-енергетиків, поетапного формування їх творчого досвіду, наведена система управління науково-творчою діяльністю здобувачів та показаний педагогічний вплив викладача на розвиток творчої особистості. EN: The article presents the conceptual foundations of management of educational and creative activities of energy seekers, the gradual formation of their creative experience, presents a system of management of scientific and creative activities of applicants and shows the pedagogical influence of teachers on the development of creative personality. |
Description: | Попова І. О., Петров В. О. Управління навчально-творчою діяльністю здобувачів вищої освіти енергетичного профілю. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2022. Вип. 25. С. 149-157. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16644 |
UDC: | 378.14(430) |
Appears in Collections: | Кафедра Електротехніки і електромеханіки ім. проф. В.В. Овчарова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Popova І. Petrov V. Management of educational_149-157.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.