Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача вищого технічного навчального закладу в умовах сучасних реалій
Вантажиться...
Дата
Автори
Попова, Ірина Олексіївна
Popova, Iryna
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Мелітополь : ТДАТУ
Анотація
UA: У статті розглядаються сучасні психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача ВНЗ технічного профілю. Окреслено комплекс особистісних та професійних характеристик. Розкрито основні напрями та функції діяльності викладача, доведено їхній взаємозв’язок. Розроблені основні вимоги до особистості викладача ВНЗ. EN: The article considers modern psychological and pedagogical requirements for the personality of a teacher of technical profile. A set of personal and professional characteristics is outlined. The main directions and functions of the teacher's activity are revealed, their interrelation is proved. The basic requirements to the personality of the teacher of high school are developed.
Опис
Попова І. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача вищого технічного навчального закладу в умовах сучасних реалій. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Мелітополь : ТДАТУ, 2022. Вип. 25. С. 80-87.
Ключові слова
викладач, особистість, напрями педагогічної діяльності, особистісні і професійні характеристики, професійна компетентність, психолого-педагогічні вимоги, професіоналізм, teacher, personality, directions of pedagogical activity, personal and professional characteristics, professional competence, professionalism, psychological and pedagogical requirements