ІННОВАЦІЙНІ СКЛАДОВІ ВІДНОВЛЕННЯ СФЕРИ ТУРИЗМУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Тебенко, Віта Миколаївна
Tebenko, Vita
Завадських, Ганна Миколаївна
Zavadskykh, Hanna
Лисак, Оксана Іванівна
Lysak, Oksana

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Видавничий дім «Гельветика»

Анотація

В статті проведено дослідження впливу останніх світових подій на стан туристичного бізнесу в країні, обґрунтовані сучасні інноваційні підходи до ефективного розвитку цієї сфери. Основні тенденції за останнє десятиріччя характеризуються значним скороченням залучення українців до внутрішнього туризму та перевищенням кількості виїзних туристів над іноземними. Пандемія COVID-19 зіграла вирішальну роль в зменшенні кількості подорожей за кордон у всьому світі, і стала поштовхом для відкриття нових туристичних ринків, стрімкого розвитку внутрішнього туризму. Важливого значення в умовах кризи набуває питання інноваційної діяльності підприємств. Інновації в сфері туризму мають у своїй основі реалізацію сучасних досягнень науково-технічного прогресу. Соціальні медіа та цифровий маркетинг стають інструментом сучасної реклами. Інноваційна діяльність в туристичному бізнесі повинна бути зорієнтована на створення нового або якісну зміну існуючого продукту, на вдосконалення транспортних, готельних та інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження сучасних передових інформаційних і телекомунікаційних технологій.

Опис

Бібліографічний опис

Бізнес-навігатор : Науково-виробничий журнал, Випуск 3 (70)

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By