Контролінг як інструмент відстеження ключових показників інтернет-маркетингу
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
ТДАТУ
Анотація
В епоху великої конкуренції підприємство має слідкувати за ефективністю своєї роботи для того, щоб займати вигідне положення на ринку і отримувати прибуток. Проблема визначення ефективності бізнесу, тобто виявлення відповідності реального результату з плановими показниками, потребує введення у діяльність підприємства системи контролінгу. Контролінг є не новим інструментом, а вже активно функціонує в управлінні підприємств. Але актуальність даного дослідження полягає у тому, що на сьогодні ми спостерігаємо перехід до діджиталізації всіх бізнес процесів, з’являються нові види діяльності, послуги в Інтернеті,
контроль яких необхідно здійснювати за новою системою показників маркетингу у поєднанні з традиційними методами контролінгу.