Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16020
Title: Контролінг як інструмент відстеження ключових показників інтернет-маркетингу
Authors: Плясецька, В. Р.
Scientific director: Грицаєнко, Галина Іванівна
Грицаенко, Галина Ивановна
Hrytsaienko, Halyna
Keywords: конкуренція;прибуток;діджиталізація;інтернет- маркетолог;бенчмаркінг;SWOT-аналіз
Issue Date: 2021
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2021 року. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18 листопада 2021 р.);С. 60-61
Abstract: В епоху великої конкуренції підприємство має слідкувати за ефективністю своєї роботи для того, щоб займати вигідне положення на ринку і отримувати прибуток. Проблема визначення ефективності бізнесу, тобто виявлення відповідності реального результату з плановими показниками, потребує введення у діяльність підприємства системи контролінгу. Контролінг є не новим інструментом, а вже активно функціонує в управлінні підприємств. Але актуальність даного дослідження полягає у тому, що на сьогодні ми спостерігаємо перехід до діджиталізації всіх бізнес процесів, з’являються нові види діяльності, послуги в Інтернеті, контроль яких необхідно здійснювати за новою системою показників маркетингу у поєднанні з традиційними методами контролінгу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16020
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plyasetskaya_tezy.pdf748.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.