Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16009
Title: Філотехнічні підстави концептуалізації етичного маркетингу в галузі туризму й гостинності
Authors: Бортников, Є. Г.
Олексенко, Роман Іванович
Олексенко, Роман Иванович
Oleksenko, Roman
Keywords: розвиток бізнесу;соціокультурна криза;готельно-ресторанні послуги;маркетинг;ревіталізація
Issue Date: 2021
Publisher: НУХТ
Series/Report no.: Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі: матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 23 листопада 2021 р.);С. 260-261
Abstract: Методологічною основою дослідження послужили положення сучасної економічної теорії, теорії управління, наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених у галузі соціальної етики та етики етносу, інструментарій маркетингових досліджень у галузі туризму й гостинності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16009
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy_Х_konferen.pdf603.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.