Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15989
Title: Вплив стратегії на формування конкурентних переваг торговельного підприємства
Authors: Кузнецова, К.
Scientific director: Завадських, Ганна Миколаївна
Завадских, Анна Николаевна
Zavadskykh, Hanna
Keywords: економічна діяльність;торговельні підприємства;товарні запаси;стратегічні фактори успіху
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-практична конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-практична конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 18 листопада 2021 р.);С. 52-54
Abstract: Чітко сформована стратегія визначає поведінку підприємства на ринку з урахуванням умов зовнішнього середовища та вірогідно го характеру їх зміни, а також ресурсного потенціалу і конкурентних переваг, які забезпечують досягнення стратегічних цілей господарюючого суб‘єкта. Стратегія поширюється на довгострокові, перспективні дії суб‘єкта господарювання, а тому її формулювання та інструментарій реалізації виступають базою управління й ознакою його якості.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15989
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova.pdf361.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.