Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15690
Title: HR-бренд роботодавця як чинник впливу на соціальний капітал підприємства
Authors: Грицаєнко, Микола Ігорович
Грицаенко, Николай Игоревич
Hrytsaienko, Mykola
Keywords: соціальний капітал;соціальні інвестиції;бізнес
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Сучасні тенденції розвитку економіки, фінансів та управління: нові можливості, проблеми, перспективи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (10 листопада 2021 р.);С. 180-183
Abstract: Трансформації, які відбуваються в економіці та суспільстві, спонукають роботодавців вкладати кошти в розвиток власного іміджу, тобто будувати ефективні зв’язки між підприємством і ключовими стейкхолдерами, застосовуючи такий стратегічний інструмент, яким є HR-бренд роботодавця.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15690
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrytsaienko KUBG (4).pdf642.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.