Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15622
Title: Правила ефективної реклами
Authors: Копил, Я. Р.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: реклама;споживач;інформативна реклама;реклама-переконання;реклама-нагадування
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих науковців: тези (Рівне, 25 жовтня 2021 р.);С. 135-138
Abstract: Сьогодні реклама є певним «соціальним наркотиком» – граючи на властивому людині бажанні щось у житті змінити, реклама пропонує задоволення від придбання, представляючи товар як відчутний знак реальних змін. Отже молодим фахівцям з маркетингу й реклами необхідно враховувати як комерційні цілі підприємства, потреби споживачів та аспекти етики бізнесу задля забезпечення довгострокових перспектив розвитку бізнесу.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15622
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези-Копил Я..pdf1.53 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.