Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15440
Title: Формування HR-бренду компанії як фактор впливу на її соціальний капітал
Authors: Грицаєнко, Микола Ігорович
Грицаенко, Николай Игоревич
Hrytsaienko, Mykola
Keywords: соціальний капітал;HR-бренд;фінанси;Агроіндустріальний холдинг «МХП»;соціальне інвестування
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Інновації управління продуктивністю та поліпшення якості зерна пшениці озимої, присвячена пам’яті професора Г. П. Жемели: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 30 верес. 2021);С. 225-229
Abstract: Глобалізація економіки, зростання бізнесу, посилення конкуренції обумовлюють необхідність впровадження сучасних технологій та новихтенденцій у розробці стратегії розвитку компанії. Трансформаційні процеси в економіці та суспільстві спонукають керівників інвестувати кошти в розвиток іміджу роботодавця, тобто створювати ефективні комунікації між компанією і ключовими стейкхолдерами, використовуючи такий стратегічний інструмент, як HR-бренд роботодавця.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15440
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грицаєнко Микола, ПДАУ, 2021.pdf2.9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.